logo png w
ترموستات داکت اسپلیت

ترموستات داکت اسپلیت

برای کنترل و تنظیم بهتر دما برای داکت اسپلیت باید از ترموستات داکت اسپلیت استفاده کنید. به وسیله ترموستات می توانید دما را دقیق تر کنترل کنید. با توجه به نوع ترموستات شما، امکاناتی که در اختیار دارید نیز متفاوت است. ترموستات آنالوگ و ترموستات دیجیتال کلی ترین دسته ای است که در هنگام انتخاب باید به آن دقت داشته باشید.

ترموستات داکت اسپلیت چیست؟

اگر شما در محل زندگی یا محل کار خود برای سرمایش و گرمایش از داکت اسپلیت استفاده می کنید، پس با نوعی از ترموستات ها برای کنترل‌ آن از جمله روشن و خاموش و تنظیم دما سر و کار دارید.
وظیفه ترموستات داکت اسپلیت کنترل دمای واحد را دارد. در ابتدا به وسیله آن می توانید فن دستگاه خود را خاموش و یا روشن کنید. بسته به مدل ترموستات برخی از آنها قادر به فرمان به شیر برقی را دارند. در مجموع ترموستات داکت اسپلیت دارای مدل های مختلفی هستند که از جمله مهمترین آنها می توان به: دیجیتال یا آنالوگ، لمسی یا غیر لمسی، قابلیت برنامه ریزی، دارای ریموت، کنترل از طریق وای فای و … اشاره کرد.

برند های ترموستات داکت اسپلیت

ترموستات کلایماست

برند کلایماست با توجه به گستردگی محصولات، موجود بودن کالا، کیفیت قطعات، دقت در تشخیص دما، طراحی و از همه مهمتر گارانتی و خدمات پس از فروش توانسته جایگاه خوبی داشته باشد. منظور از گستردگی محصولات به این معنا که برای هر سیستم تهویه مطبوع از قبیل: داکت اسپلیت، فن کویل، گرمایش از کف و … یک یا چند پیشنهاد دارد. محصولات کلایماست دارای یک سال گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش می باشد.

ترموستات هانیول

حتما با برند هانیول آشنایی دارید. برند قدیمی و با اصالت. شرکت هانیول قدمت زیادی در تولید محصولات ابزار دقیق دارد. ترموستات های هانیول دارای کیفیت قطعات، طول عمر، طراحی و دقت قابل قبول می باشد.متاسفانه از مدل های موجود در بازار جهانی، تعداد کمی از آنها در بازار کشور عزیزمان موجود می باشد. اما باز هم برند هانیول جزء پرفروش های ترموستات می باشد. مدل هالو و T6373 معروفترین سری از برند هانیول می باشد.

ترموستات فو

برند فو از تازه وارد های ترموستات می باشد. در واقع این ترموستات جزء دسته ی All in One محسوب می شود. یعنی یک ترموستات مناسب برای همه سیستم های تهویه مطبوع. از داکت اسپلیت با مدل های مختلف گرفته تا فن کوئل و … .ویژگی برتر این ترموستات علاوه بر دقت، کیفیت قطعات، طول عمر بالا، صفحه نمایش لمسی این ترموستات می باشد. ترموستات فو سری EXPONO T دارای سه سال ضمانت می باشد.

برند های دیگری نیز در بازار هستند برند های معتبری چون: زیمنس، اکولوکس، میلیگراد، اسمارت و … . سعی ما بر این است ترموستات های پرفروش بازار را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در سایت ترموستات کاران می توانید همه برند ها را مشاهده، مقایسه و خریداری نمایید.

نمی دانید کدام ترموستات برای شما مناسب است؟

نگران نباشید. کارشناسان ما منتظر تماس شما هستند تا شما را راهنمایی کنند. فقط کافیست که اطلاعات داکت اسپلیت را داشته باشید. اطلاعاتی چون:

 

۱-برند دستگاه
۲-تعداد دور فن
۳- ولتاژ برق (۲۲۰ یا ۲۴)
۴- اینورتر یا غیر اینورتر در داکت اسپلیت های اینورتر
۵- حالت نصب ترموستات روکار یا تو کار
۶-اگر امکانات خاصی نظیر: صفحه لمسی، دارای ریموت کنترل، کنترل از طریق wifi و … می خواهید.

اگر هم این اطلاعات را نداشتید کارشناسان به شما کمک می کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

راه های ارتباطی

آدرس: خیابان طالقانی، خیابان بهار جنوبی، پلاک ۱۲۰، طبقه اول، واحد یک

۰۲۱-۸۸۸۴۹۰۰۲

info[at]thermostatco.ir

Copyright © ۲۰۱۶ – ۲۰۲۲ thermostatco.ir