دیمر ترموستات مرصوص دریما

کالای گرید A: به این منظور که در ترموستات کاران به هیچ عنوان کالای دست دوم یا ریپک نداریم. کالا از وارد کننده دریافت و برای مشتری ارسال می شود.

۰ تومان

تحویل همه روزه

تهران همان روز، شهرستان یک روز کاری

راهنمایی و مشاوره

برای خرید دقیق تر با کارشناسان در تماس باشید.

پرداخت در محل

مخصوص تهران

بازگشت ضمانت وجه

در صورتی که پلمپ کالا باز نشده باشد.

دیمر ترموستات مرصوص دریما

دیمر ترموستات مرصوص دریما مناسب برای کنترلر فن های دور متغیر هواساز می باشد. این ترموستات دارای یک کلید هوشمند مخصوص هواساز و زنت می باشد که علاوه بر قابلیت های دیمر مکانیکی امکان کنترل دما را نیز دارد.

ترموستات پیشرفته دریما دیمر با قابلیت برنامه ریزی هفتگی، صفحه لمسی پیشرفته و کنترل از راه دور بهترین وسیله برای کنترل انواع هواساز و زنت به منظور تامین آسایش و کاهش مصرف انرژی می باشد.
این محصول با تنظیم دمایی – زمانی – بطور متوسط ۲۰ درصد هزینه برق آن را کاهش می دهد. این ترموستات با ۶ دور کنترل فن به صورت دستی و اتوماتیک، تایمر روشن و خاموش از ۱۵ دقیقه الی ۸ ساعت و کنترل متناوب دور فن موجب آسایش شما می گردد. با لمس کلید Auto، تنظیم سرعت فن به صورت خودکار انجام شده و ترموستات با توجه به دمای محیط، دور فن را روی یکی از سرعتهای مطلوب ششگانه قرار می دهد و با رسیدن به دمای مطلوب، فن خاموش می شود.
نمایشگر دیجیتال دمای اتاق و مقدار تنظیم شده بهمراه نشانگر های وضعیت پمپ و دور موتور، باعث تنظیم دقیق دما و آگاهی از صحت عملکرد کولر می باشد.
دیمر ترموستات مرصوص دریما
برخی از ویژگی های دیمر ترموستات مرصوص دریما

کاهش مصرف انرژی:
ترموستات دریما دیمر موجب کاهش هزینه های سرمایش (آب و برق) سالیانه تا میزان ۳۰ % می گردد. (این میزان به نحوه استفاده و محدوده جغرافیایی مورد استفاده بستگی دارد.)

قابلیت برنامه ریزی:
ترموستات دریما دیمر داری برنامه زمان بندی برای روشن- خاموش نمودن هواساز و زنت می باشد. با تنظیم برنامه اولین روز کاری هفته، سایر روزهای کاری نیز به صورت اتوماتیک تنطیم می شوند. در صورت نیاز می توان برنامه کلیه روزهای هفته را نیز به صورت جداگانه با منوی ویژه تنظیم نمود.
کارکرد آسان:
نمایشگر دیجیتالی ۳٫۵ اینچی با صفحه کلید لمسی موجب سهولت ارتباط با کاربر می گردد. نور پس زمینه موجب خوانایی فوق العاده با قابلیت دید در شب می شود.
کنترل دقیق دما:
ترموستات دریما دیمر دمای اتاق را با دقت ۱ درجه سانتیگراد در محدوده دمایی ۱۵ تا ۳۵ درجه تحت کنترل دارد.
سازگار با

فن کویل سقفی

نوع

دیجیتال

طول

102mm

عرض

86mm

ارتفاع

35mm

حالت نصب

توکار

صفحه لمسی

yes

رنگ صفحه نمایش

yes

منبع تغذیه

220 ولت

فرکانس

50HZ~60HZ

دمای قابل کنترل

°50 ~ °0

دقت

1 درجه

ip

IP20

سرعت دور فن

yes

قابلیت برنامه ریزی

yes

قابلیت اتصال ریموت کنترل

yes

برند

مرصوص کام

گارانتی

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی + یک سال گارانتی محصولات مرصوص کام

۰ تومان