ترموستات نست learning

کالای گرید A: به این منظور که در ترموستات کاران به هیچ عنوان کالای دست دوم یا ریپک نداریم. کالا از وارد کننده دریافت و برای مشتری ارسال می شود.

۰ تومان

تحویل همه روزه

تهران همان روز، شهرستان یک روز کاری

راهنمایی و مشاوره

برای خرید دقیق تر با کارشناسان در تماس باشید.

پرداخت در محل

مخصوص تهران

بازگشت ضمانت وجه

در صورتی که پلمپ کالا باز نشده باشد.

ترموستات نست learning

صرفه جویی در انرژی یک مقوله بسیار زیبا است که تخصص ترموستات نست learning است.

دیدار با نسل ۳ نسل ترموستات Learning Nest. این ترموستات جدید و دارای یک صفحه نمایش بزرگ است. ترموستات Learning Nest انرژی را ذخیره می کند. این زیباترین بخش است.

 

ترموستات نست learning

 

برای خود برنامه ریزی می کند.

ترموستات Nest Learning اولین ترموستات برای دریافت گواهی ENERGY STAR است. این ترموستات یاد میگیرد که چه درجه حرارتی را دوست دارید و یک برنامه در خود ایجاد می کند. از سال ۲۰۱۱، Nest Thermostat  میلیاردها کیلووات انرژی در میلیون ها خانه در سراسر جهان را ذخیره کرده است. مطالعات نشان می دهد که افراد به طور متوسط ۱۰ تا ۱۲ درصد در صورتحساب های گرمایشی و ۱۵ درصد در سرمایش را ذخیره سازی می کنند. بنابراین در کمتر از دو سال، می تواند هزینه خرید ترموستات برگردد.

ترموستات Nest-learning

زندگی تو با ترموستات نست

ترموستات Learning Nest به طور خودکار خود را به تغیر فصل و زندگی شما آداپته می کند. فقط آن را برای یک هفته استفاده کنید و برنامه خود را روی او تنظیم کنید. بقیه کارها را به نست بسپارید.

ساعت ۲ بعد از ظهر

نصب ساده ترموستات نست

ترموستات قدیمی خود را باز کنید و ترموستات نست جدید را نصب کنید. باید حدود نیم ساعت طول بکشد. در حال حاضر درجه حرارت را تنظیم کنید و راحت شوید.

۱۰:۳۰ شب

Nest: شب خوش

گرما را به تختخواب ببرید. Nest می داند که شما در چه زمانی چه دمایی دوست دارید. ظهر ها هوا کمی گرم است اما شب دما سرد تر است. سنسور خارجی نست این امکان را به شما می دهد تا دمای هر فضا مثل سالن، اتاق کودک و یا اتاق خواب با بقیه جاها فرق داشته باشد و میتوانید اولویت بندی کنید.(البته Extenral Sensor باید جداگانه خریداری شود.)

۷ صبح

یک خوش آمدگویی گرم.

پس از چند روز در خانه، گرم نگه داشتن را یاد گرفته، خوردن صبحانه در دمای مورد نظر را آموخته. بنابراین در حال حاضر با این وضعیت خوب خانه از خواب بیدار می شوید.

۸:۳۰ صبح

زمانی که دور هستید را می داند.

زمانی که شما در محل کار هستید ترموستات Nest می تواند از GPS تلفن همراه شما استفاده کند تا زمانی که به خانه برمی گردید دمای محیط را برای شما فراهم کند. این یکی از راهکار های شما برای صرفه جویی در انرژی است.

۴:۳۰ بعد از ظهر

هر کجا که بروید، شما خانه حضور دارید.

پرستار کودک می گوید او بچه ها را از کلاس برداشته و در حال رفتن به سمت خانه است. شما درجه حرارت را از گوشی خود تنظیم می کنید، بنابراین آنها در مطلوبترین هوا به خانه میرسند.

 

ببینید چقدر انرژی ذخیره کرده اید.

ترموستات نست نشان می دهد که انرژی شما در هر روز در هر تاریخ چقدر ذخیره شده است. از این ذخیره سازی در هر ماه در گزارش خانه خود استفاده می کنید. بنابراین می توانید ببینید در چه زمانی انرژی بیشتری مصرف می کنید، مانند تعطیلات آخر هفته یا روزهای تعطیل.

 

ترموستات Nest

 

برگ را در ترموستات نست دنبال کنید.

دما را برای صرفه جویی در انرژی تغییر دهید و با برگ برگردانید. برگ یاد میگیرد که چگونه به شما کمک کند، پس درجه حرارت های مختلف برای هر خانواده متغیر است.

ترموستات نست learning

 

آشنایی با سنسور دمای خارجی ترموستات نست.

دمای خانه در هر اتاق یکسان نیست. با استفاده از سنسور دمای خارجی، شما می توانید اجازه دهید ترموستات Nest در همان منطقه دمی مد نظر شما را فراهم سازد. فقط آن را روی یک دیوار یا میز که در یک اتاق که بیشتر مورد توجه است مانند اتاق نشیمن یا اتاق کودک قرار دهید. و دمای مناسب را بدست آورید.

 

Nest Temperature Sensor

 

نظرات مشتری ها درباره این ترموستات

Timm

April 5، ۲۰۱۸

آسان برای نصب، آسان برای استفاده

من ترموستات Nest را در کمتر از ۱۰ دقیقه نصب کردم، ۲ برنامه کاربردی را با استفاده از هر دو سیستم عامل Android و iPhone نصب کردم، آن را به Google Home متصل کردم و همه چیز آن طور که انتظار داشتم پیش رفت. برنامه کاربردی که بر روی تلفن همراه نصب میشود بسیار راحت قابل مدیریت است و بسیاری از تنظیمات از آنجا قابل تنظیم هستند. ترموستات نست به نظر خوب بر روی دیوار قرار گرفته است و انجام دقیقا آنچه که قرار است تا به حال انجام شده است.

Shad  

۲۲ مارس ۲۰۱۸

بهترین دستگاه کوچک در بازار

من نمی دانم چگونه به شما بگویم که این ترموستات از لحاظ صرفه جویی به چه میزان فوق العاده است. زندگی را در خانه من ساده تر کرده است. من بیش از یک ماه است که مجبور به لمس ترموستات نشده ام. فوق العاده نیست؟ همانطور که می دانم در همان زمان، راحت و مقرون به صرفه است. من به معنای واقعی کلمه حتی در مورد درجه حرارت به آن فقط فکر می کنم. من در ماه گذشته هزینه های گرمایشی را بیش از ۴۰ دلار صرفه جویی کردم. همچنین نصب بسیار ساده است.

Taylor D

آوریل ۴، ۲۰۱۸

خودآموز و طبیعی است

ترموستات Learning Nest من شگفت انگیز است. من دو ترموستات نست دارم: یکی در اتاق نشیمن و دیگری در طبقه بالا اتاق خواب اصلی من. این ترموستات انرژی و پولی که از دست رفته بود را نجات داد. نست طراحی شیک و متناسب با هر اتاق را دارد و در حالی که از نظر فیزیکی کمترین فضا را اشغال می کند اما سطحی برجسته دارد. ترموستات نست برای استفاده بسیار آسان است، و برنامه ریزی در آن باعث می شود ترموستات تنظیمات راحت تری داشته باشد. صفحه نمایش آن فوق العاده است.

 

مشاهده بیشتر نظرات

 


 

هنگامی که شما در اتاق می روید، روشن می شود.

هنگامی که Nest Thermostat متوجه می شود شما آنجا هستید، Farsight  دما، هوا و زمان را به شما نشان می دهد. شما حتی می توانید ساعت را به صورت آنالوگ یا دیجیتال انتخاب کنید.

 Farsight بزرگ و روشن بر روی صفحه نمایانگر می شود و نمایش آن بسیار زیبا است. شما می توانید آن را از سراسر اتاق را ببینید یعنی کاملا واضح است.

ترموستات لرنینگ نست

 

می دانید که خانه شما امن است.

Thermostat Nest تنها بخشی از سیستم سرمایش و گرمایش شما است. اما می تواند بر روی آنها نظارت داشته باشد. در صورتی که اشتباه یا مشکلی وجود داشته باشد، هشدار را در تلفن خود دریافت خواهید کرد. مانند دمای بسیار پایین لوله ها. Nest Thermostat به شما یک هشدار ارسال می کند.

 

ترموستات نست در ایران

 

یک ترموستات نست در خانه.

محصولات Nest با هم کار می کنند. حتی می توانند با چراغ، قفل و دیگر محصولات در خانه ی شما کار کنند.

 

ترموستات نست Learning

 

 

سیستم گرمایش و سرمایش خود می تواند منبع نشتی منوکسید کربن باشد و یا می تواند اباعث آتش سوزی شود. اگر یک نشت مونوکسید کربن وجود داشته باشد، Nest Protect می تواند به دماسنج Nest خود بگوید تا گرما را غیر فعال کند. اگر Nest Protect دود را تشخیص دهد، ترموستات Nest شما می تواند فن را خاموش کند.

 از دیگر ترموستات های هوشمند که شبیه به این ترموستات باشد می توان به ترموستات هوشمند هانیول اشاره کرد.

سازنده

نست

گارانتی

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی + یک سال گارانتی محصولات نست

۰ تومان